Vrácení zboží

Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.


Postup při vrácení zboží:
1. Kontaktujte nás na info@onlinekram.cz nebo +420 773 283 333
2. Zašlete zboží na adresu:
Brandlova 1639/6, 149 00 Praha 11


Vždy na zásilku uvést tel číslo:+420 773 283 333
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!


Reklamace:
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).

Postup při reklamaci:
1. Kontaktujte nás na info@onlinekram.cz nebo+420 773 283 333
2. Zašlete zboží na adresu:
Brandlova 1639/6, 149 00 Praha 11


Vždy na zásilku uvést tel číslo:+420 773 283 333


Poškození zásilky při dopravě: 
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@onlinekram.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, foto zboží tak jak bylo zabaleno a nálepek křehce a neklopit.